Weet wat er gebeurt dankzij Offery Analytics

Wanneer u een papieren offerte of een pdf verstuurt, weet u niet wat ermee gebeurt. Leest men alles van A t/m Z of gaat het zonder pardon de prullenbak in?

Als u niet weet wat er met offertes gebeurt, kunt u ook niet gericht inspelen op de interesses en behoeftes van (potentiële) klanten. Offery Analytics biedt u inzichten waar u gericht actie op kunt ondernemen.

De Offery statistieken laten namelijk precies zien wat er allemaal met offertes gebeurt. Daar kan uw organisatie van leren, waardoor aanbiedingen beter worden.

Offery Analytics biedt op 2 manieren inzicht: per offerte en overall.

Weet wat er gebeurt dankzij Offery Analytics

Wanneer u een papieren offerte of een pdf verstuurt, weet u niet wat ermee gebeurt. Leest men alles van A t/m Z of gaat het zonder pardon de prullenbak in?

Als u niet weet wat er met offertes gebeurt, kunt u ook niet gericht inspelen op de interesses en behoeftes van (potentiële) klanten. Offery Analytics biedt u inzichten waar u gericht actie op kunt ondernemen.

De Offery statistieken laten namelijk precies zien wat er allemaal met offertes gebeurt. Daar kan uw organisatie van leren, waardoor aanbiedingen beter worden.

Offery Analytics biedt op 2 manieren inzicht: per offerte en overall.

Analyse per offerte

Weten wat er per verstuurde offerte gebeurt, zorgt ervoor dat u direct kunt inspelen op klantacties. De statistieken laten zien:

  • is de offerte geopend,
  • hoeveel mensen hebben de offerte bekeken
  • hoeveel tijd besteden zij aan de verschillende bouwstenen.

Dankzij deze informatie kunt u (potentiële) klanten gericht benaderen om eventuele vragen voor te zijn en in te spelen op hun interesses.

Deze persoonlijke en gerichte benadering kan eraan bijdragen dat uw offerte (sneller) geaccepteerd wordt.

Totaaloverzicht

U verstuurt waarschijnlijk regelmatig offertes. Daarom biedt Offery u naast statistieken per offerte ook een totaaloverzicht.

Dankzij deze analysemogelijkheid kunt u zien welke offerte bouwstenen goed scoren. De statistieken geven onder andere weer hoe vaak er op de verschillende bouwstenen geklikt is en hoeveel tijd de ontvangers eraan besteden. Een voorbeeld ter illustratie:

Er wordt vaak op een bepaalde bouwsteen geklikt. De ontvangers besteden er echter weinig tijd aan. Gezien de inhoud van deze bouwsteen, zou dit juist een onderdeel moeten zijn waar langer naar gekeken wordt. Hieruit kunt u concluderen dat de verwachtingen mogelijk niet overeenkomen met wat er aangeboden wordt.

Op deze manier kunt u de inhoud van de Offery bouwstenen continu optimaliseren voor het allerbeste resultaat.

Benieuwd hoe een Offery offerte eruit ziet?

Benieuwd hoe een Offery offerte eruit ziet?