Tips & Tricks

Op deze pagina geven we u wat handige tips voor het gebruik van Offery en hoe u er optimaal gebruik van kunt maken.

Hou het simpel

35% van de mensen kiest meteen voor de helderste aanbieding. Zorg er dus voor dat uw offerte goed is opgesteld en de juiste informatie bevat. Gebruik de bouwsteen ‘Productinformatie’ als u een complex product of ingewikkelde dienst aanbiedt. Hierdoor wordt uw offerte een stuk duidelijker.

Kwaliteit is belangrijk

Mensen die offertes ontvangen, zien uw offerte als een voorspeller van het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Hoe meer indruk uw offerte maakt, hoe beter de (potentiële) afnemer denkt over wat u te bieden heeft.

Gebruik video’s

U kunt in uw Offery offerte video gebruiken om uw bedrijf klantrelevant te presenteren. Mensen zijn visueel ingesteld, dus maak daar gebruik van.

Heeft u nog geen instructie- en/of bedrijfsvideo? Neem dan contact met ons op om de diverse mogelijkheden door te nemen.

Beelden zeggen meer

Probeer teksten zoveel mogelijk te ondersteunen met afbeeldingen. Goed gekozen beelden zeggen meer dan woorden, geven duidelijk weer wat u bedoelt en maken uw offerte indrukwekkender.

Inhoud is van groot belang

1/3 van de mensen gooit een slecht geschreven offerte meteen weg. Offery biedt u veel handige tools en mogelijkheden om uw offerte indruk te laten maken. Maar zorg dat de content die wordt toegevoegd eveneens van hoge kwaliteit is voor een hoger slagingspercentage.

Kies de juiste contactpersonen

Zorg dat u de juiste contactpersonen toevoegt aan uw offerte. Zo kunnen de mensen die de offerte hebben ontvangen snel een vraag stellen aan de juiste personen.

Gebruik alle bouwsteen categorieën

Gebruik de 3 bouwsteencategorieën goed, zodat mogelijke klanten interesse krijgen, overtuigd worden en daarnaast ook nog vertrouwen krijgen. Ga naar de bouwstenenpagina als u hier meer over wilt weten.